19 Ocak 2011 Çarşamba

Adini Feriha Koydum Dizisi

 

Biraz konu dışına çıkıp kendimize zaman ayırabiliriz...


Adını Feriha Koydum Dizisi

Show tv'nin yeni fenomen dizisi Adını Feriha Koydum 14 ocak cuma günü ilk bölümü ile ekranlara geldi..Dizi, ilk bölümü ile reyting rekorları kırmayı başardı.

Adını Feriha Koydum Dizisi Konusu

Adını Feriha Koydum Dizisi, Ailesiyle beraber yaşadığı bodrum katından hayallerinin dünyasına seçkin bir üniversiteyi burslu olarak kazanması ile giren Feriha'nın ve ailesinin hayatı ve başlarından geçen olayları anlatılıyor.

Adını Feriha Koydum Oyuncuları

Seçkin Oyuncu kadrosuna sahip dizide ; Vahide Gördüm, Hazal Kaya, Metin Çekmez, Melih Selçuk, Çağatay Ulusoy, Deniz Uğur, Ceyda Ateş, Yusuf Akgün, Eray Özbal, Feyza Civelek, Gökçe Uzuner, Gülşah Fırıncıoğlu, Kaan Olcay, Ahu Sungur gibi oyuncular yer alıyor.

Adını feriha koydum dizisi izlemek için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:
Write yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.